Co dělat, když klient na mediaci lže
Někteří klienti mohou na mediaci přijít s tím, že vám jakožto mediátorovi budou lhát. Jaké techniky lze využít, abyste lžím a manipulaci zabránili?
NYNÍ v prodeji nová kniha Praktická mediace » zjistěte více
Institut pro mediaci a pracovní vztahy
Každý konflikt může mít správný konec
Někteří klienti mohou na mediaci přijít s tím, že vám jakožto mediátorovi budou lhát. Jaké techniky lze využít, abyste lžím a manipulaci zabránili?
Mediace může skončit uzavřením mediační dohody. Ne vždy to ale musí znamenat, že se klientům skutečně uleví a odejdou stoprocentně spokojení. Jak je to možné?
Chcete absolvovat kurz mediace? Ale nevíte, podle čeho jej vybrat? Inspirujte se tím, co vám může být v tomto ohledu vodítkem.
Mediace je restorativní nástroj, který slouží pro práci s konflikty. Zjistěte, co přesně to znamená a v jakých případech lze tento přístup aplikovat.
Spousta lidí má problém s tím říct druhému člověku NE. Místo toho raději zatnou zuby a požadavek splní, i když s tím nesouhlasí. Proč tomu tak je? A jak se naučit říkat NE?
© Institut pro mediaci a pracovní vztahy s.r.o.
ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby
…ať už vám žádný tip a rada neunikne.
Beru na vědomí, že odesláním žádosti o zařazení do seznamu příjemců newsletteru dávám výslovný souhlas ke zpracování mých osobních údajů – e-mailové adresy. Tento souhlas uděluji do doby jeho odvolání (tj. na dobu neurčitou). Jsem srozuměn/a s tím, že se mohu kdykoli odhlásit ze seznamu příjemců newsletteru zasílaného společností Institut pro mediaci a pracovní vztahy s.r.o., IČ: 06771173. Odhlášení provedu kliknutím na tlačítko „odhlásit odběr“, které je uvedeno v zápatí každého e-mailu obsahujícího novinky.