Každý konflikt může mít správný konec

Ať už vám
nic neunikne
Facebook YouTube

Kurz Mediace jako nástroj vyjednávání

kurz je akreditovaný MPSV – akreditace č. A2023/0691-SP/PC/VP

Pracujete v oblasti sociálních služeb a denně řešíte různě náročné komunikační situace s klienty? Chcete umět řešit konflikty tak, aby místo vyhrocení konfliktu nastalo zklidnění situace?


Co vám kurz přinese

Po absolvování kurzu budete:

  • Rozumět konfliktům a jednání s lidmi v konfliktu.
  • Znát zásady vyjednávání.
  • Umět využívat mediační dovednosti ve prospěch vyjednávání.

Komu je kurz určen

Kur je připraven na míru:

  • Manažerům, vedoucím i řadovým pracovníkům v sociálních službách
  • Pracovníkům sociálních služeb napříč jednotlivými obory
  • Pracovníkům v neziskovém sektoru se zaměřením na poskytování služeb v sociální oblasti

Základní informace

Co se naučíte

  • Jaké jsou zásady efektivní komunikace

  • Jak se chovají lidé v konfliktu a jak se konflikt vyvíjí

  • Jak používat komunikační dovednosti, díky nimž lidem porozumíte a předejdete konfliktům

  • Jak efektivně řešit konflikty

  • Jak využívat mediační techniky ve prospěch vyjednávání

Jak dlouho kurz trvá

Kurz se skládá ze 2 modulů. Každý z nich trvá 2 dny. Celkem tak na vás čekají 4 výukové dny.

Jak se vám kurz přizpůsobí

  • V rámci osnovy vám přizpůsobíme obsah kurzu.
  • Modelové kauzy přizpůsobíme vašemu oboru.

Dovednosti do praxe

Kurz se skládá jak z teoretické části, tak z části praktické. Jednotlivé dovednosti si tak ihned vyzkoušíte v praxi.

Po dokončení

Po dokončení kurzu obdržíte certifikát o jeho absolvování.

Reference

Reference účastníků kurzu

Mgr. Jitka Kosíková

Domácí hospic sv. Michaela a Ambulance paliativní medicíny OCH Polička, ČSPM Sekce dětské paliativní medicíny, EAPC Sekce paliativní péče pro děti a dospívající

Kurz mediace Institutu pro mediaci je našlapaný informacemi a hlavně i praktickými nácviky. Ukázal mi, jak je možné využít mediaci ve zdravotnictví obecně, hlavně však v kontaktu s pacientem a jeho rodinou a jak konfliktům předcházet. „Aha moment „byl pojmenování, co je to omluva. Co znamená a co musím udělat, aby byla dobrá a měla ten očekávaný efekt. Kurz vřele doporučuju. Připravte se na velmi intenzivní a náročné dny. Stojí za to!

Mgr. Lenka Jakešová

Sociální služby Lanškroun

Za dobu 20 let jsem nezažila tak intenzivní a potřebný kurz.

Cena kurzu

Cena kurzu

Cena za 4denní kurz je jen 11 200 Kč.

Jak uhradit cenu kurzu

  1. Po přihlášení dostanete do e-mailu zálohovou fakturu na částku ve výši kurzovného. Z toho je částka 2 500 Kč nevratná (administrativní poplatek).
  2. Po zaplacení zálohové faktury máte závazně rezervováno místo.
  3. Pokud fakturu neuhradíte v termínu splatnosti, vaše místo získá další zájemce.
  4. Fakturu – daňový doklad s vyúčtováním uhrazené zálohy obdržíte během prvního dne výcviku.

GARANCE SPOKOJENOSTI

Pokud po prvním dnu zjistíte, že kurz není pro vás, vrátíme vám celou uhrazenou částku po odečtení administrativního poplatku.

Storno

Výše storna, zrušíte-li svou účast před zahájením kurzu:

  • 21 kalendářních dní: 0 Kč (po odečtení nevratné částky)
  • 20 -10 dní: 50 % z ceny kurzu (po odečtení nevratné částky)
  • 9 a méně dní: 100 % z ceny kurzu

TIP: Nemůžete-li se zúčastnit, na kurz můžete vyslat náhradníka.

Místo a termíny výuky

Místo a termíny výuky

Praha

Kmochova 10, Praha 5

1. modul 23.–24.5.2024, 2. modul 6.–7.6.2024

Chci absolvovat kurz

závazná přihláška

› Získejte jako první upozornění na nové články v našem blogu

Chci upozornit

Rady, tipy a informace k řešení konfliktů a vztahů na pracovišti

Všechny články

© Institut pro mediaci a pracovní vztahy s.r.o.
ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby